Nužne epidemiološke mjere za regiju Jadran

Stožer civilne zaštite RH donio je Odluku o uvođenju nužnih epidemioloških mjera za područje Dubrovačko-neretvanske, Splitsko-dalmatinske, Šibensko-kninske, Zadarske, Primorsko-goranske i Istarske županije te za područje Grada Novalje, Grada Senja i Općine Karlobag.

Nužne epidemiološke mjere su:

  • zabrana održavanja svih javnih događanja i okupljanja na kojima je prisutno više od 50 osoba na jednom mjestu, osim ako se radi o javnom događanju ili okupljanju na kojem sudjeluju samo osobe s EU digitalnom COVID potvrdom i neće sudjelovati više od 1.000 osoba, a za isto su i nadležni stožer civilne zaštite jedinice lokalne samouprave i nadležni županijski stožer dali suglasnost
  • javna događanja te okupljanja i svečanosti svih vrsta mogu trajati najdulje do 24,00 sata
  • održavanje privatnih svečanosti i okupljanja svih vrsta (uključujući i svadbene svečanosti) u ugostiteljskim i drugim objektima dopušteno je uz pridržavanje svih propisanih epidemioloških mjera, ako na svečanosti nije prisutno više od 15 osoba
  • ograničavanje broja gostiju koji mogu istovremeno biti u ugostiteljskim objektima iz kategorije „Barovi“, kojima je odlukom Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske kojom se uvode nužne epidemiološke mjere kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja dopušten rad, na najviše 1.000 gostiju;
  • sajmovi i drugi oblici gospodarskih priredbi gdje se prodaju, izlažu ili prikazuju proizvodi, koji se održavaju na otvorenom prostoru, mogu se održavati samo ako dobiju suglasnost lokalnog i županijskog stožera
  • sportska natjecanja uz prisustvo gledatelja mogu se organizirati samo ako svi gledatelji i tehničko i organizacijsko osoblje koje je prisutno na natjecanju posjeduju EU digitalne COVID potvrde

Nužne epidemiološke mjere iz ove Odluke stupaju na snagu 26. srpnja 2021. godine, a određuju se u trajanju do 15. kolovoza 2021. godine.

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”