Ublažene epidemiološke mjere - Stožer civilne zaštite RH donio novu Odluku

Zbog povoljnije epidemiološke situacije Stožer civilne zaštite RH donio je novu Odluku o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja.

Novim mjerama propisano je:

  • zabrana održavanja svih javnih događanja i okupljanja na kojima je prisutno više od 100 osoba na jednom mjestu, osim ako se radi o javnom događaju ili okupljanju na kojem sudjeluju samo osobe s EU digitalnom COVID potvrdom, a za isto je nadležni stožer civilne zaštite jedinice lokalne samouprave dao suglasnost
  • javna događanja te okupljanja i svečanosti svih vrsta mogu trajati najdulje do 24,00 sata, osim ako se radi o događanju ili okupljanju na kojem sudjeluju osobe s EU digitalnom potvrdom, a za isto je nadležni stožer civilne zaštite jedinice lokalne samouprave dao suglasnost
  • dopušteno je održavanje više svadbenih svečanosti sa više od 30 osoba, ako sve osobe koje će biti prisutne posjeduju EU digitalnu COVID potvrdu
  • ograničenje rada ugostiteljskih objekata i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava koja pružaju ugostiteljske usluge na način da hranu, piće, poslastice i napitke mogu usluživati na prostoru za usluživanje na otvorenom isključivo gostima koji sjede za stolovima, a radno vrijeme može se odrediti u trajanju od 6,00 do 24,00 sata
  • uz stroge epidemiološke mjere, usluživanje gostiju u zatvorenim prostorima, a ne samo na terasama, dozvoljeno je svim restoranima, kao i slastičarnicama koje imaju minimalne tehničke uvjete za usluživanje hrane ili slastica

Nužne epidemiološke mjere iz ove Odluke stupaju na snagu 1. srpnja 2021., a određuju se u trajanju do 15. srpnja 2021.

Odluka za preuzimanje:

Odluka okupljanja - nova, 18_06_2021_.pdf

Prikupljanje podataka radi novih načina informiranja obrtnika

Otvorite upitnik

Cilj upitnika u prilogu je prikupljanje dodatnih podataka o obrtima, koji su potrebni radi novih načina informiranja obrtnika, a to su SMS poruke i obavijesti putem e-pošte te radi razvijanja programa i usluga koje će unaprijediti položaj i status obrta i obrtništva u našem društvu.


Pored toga, podaci iz upitnika potrebni su i radi kvalitetne pripreme za projekte Europske unije te ažuriranje baze izvoznika. Popunjene te potpisom i pečatom ovjerene upitnike dostavite na adresu svog udruženja, koja glasi:

UDRUŽENJE HRVATSKIH OBRTNIKA VARAŽDIN

KUKULJEVIĆEVA 13/II

42000 VARAŽDIN

ili na:

Pop Up

Udruženje obrtnika Varaždin iznajmljuje poslovne prostore

Koristimo kolačiće kako bismo Vam pružili najbolje korisničko iskustvo na našoj web stranici. Pod linkom "Opširnije" možete saznati više o kolačićima koje upotrebljavamo, svrhu i mogućnosti korištenja, a za nastavak pregleda i korištenja stranica, kliknite na “Razumijem”